Punctele de fidelitate sunt gestionate de un soft special

Fidelizarea clientilor ramene una din cele mai importante arme comerciale utilizate de catre firmele moderne, atat din punct de vedere al costurilor cat si prin prisma interpretarii obiceiurilor de consum ale acestora.

Cu cat clientul este mai vechi si are un istoric mai indelungat al relatiilor cu o companie, cu atat comportamentul sau de cumpararea poate fi studiat si inteles mai bine, astfel ca elaborarea unor oferte personalizate devine mult mai usor de realizat.

Punctele de fidelitate sunt pretioase

Un element central al politicii de fidelizare ale unei companii din zona telecom raman insa punctele de fidelitate. Valoarea acestora depinde de vechimea in retea a clientului si a tipului de abonament pe care il are, iar durata de viata este limitata la cel mult trei ani.

Este important insa ca aceste instrumente de fidelizare a clientilor sa fie pastrate in siguranta, in servere criptate special iar soft-ul utilizat la emiterea acestora sa fie cat mai sigur si greu de spart de catre persoanele rau intentionate.

Compania care se ocupa de gestionarea si emiterea punctelor de fidelitate pentru toate industria telekom se numeste Business Logic Systems si are o un punct de lucru important chiar pe teritoriul tarii noastre, la Cluj.

Aici sunt dezvoltate aplicatiile de tip Loyalty Points Manager (prin intermediul carora se acorda puncte de loialitate clientilor activi dintr-o retea de telefonie mobila) sau Loyalty Suits (cu ajutorul carora sunt acordate bonusuri sau puncte de fidelitate utilizatorilor de cartele de tip pre – pay).

Produsele create de catre centrul din Cluj sunt folosite de zeci de milioane de utilizatori din intreaga lume, iar una dintre cele mai importante aplicatii (InTeleStage) este utilizate de peste 25.000.000 de clienti ai retelelor de telefonie mobila din Australia, Arabia Saudita si Malaiezia.

Softurile de calitate vin din Romania

Tara noastra este recunoscuta pentru forta de munca extrem de bine calificata din domeniul IT. Programatorii romani sunt bine pregatiti si au o experienta suficient de mare pentru a dezvolta produse de calitate, ce sunt fiabile si pot fi utilizate fara probleme o perioada foarte lunga de timp.

Centrul din Cluj a fost infiintat in 1998 si este o firma cu capital privat ce se ocupa de dezvoltarea in exclusivitate a sistemelor de gestiune a punctelor de fidelitate utilizate de catre mai multi operatori de telefonie mobila din intreaga lume.

Echipa numara in prezent nu mai putin de 60 de persoane iar fluctuatia de personal este practic inexistenta, datorita faptului ca diferentele de salariu (fata de piata vest europeana) sunt mici, iar preturile din Romania sunt totusi reduse in comparatie cu tarile dezvoltate.

Printre clientii principali ai companiei din Cluj se numara Cosmote, Orange, Vodafone, iar numarul acestora este in continua crestere datorita seriozitatii si competentelor profesionale exceptionale ale angajatilor acestei firme.

Acestia asigura service disponibil 24 de ore pe zi, oferind astfel clientilor garantia ca vor beneficia de platforme ce sunt operationale tot timpul anului, indiferent daca defectele apar in perioada de sarbatori, zile libere, week-enduri etc.

Acest lucru constituie inca un avantaj competitional major in fata concurentei.