Puncte loialitate Orange

Orange este una dintre cele mai mari companii de telefonie mobila ce isi desfasoara activitatea la nivel global si la noi in tara. Aceasta a fost primul operator de telefonie mobila aparut in Romania, unde a activat pana in 2002 sub denumirea „Dialog”.

Compania detine o cota de piata de peste 40% si se afla in competitie directa cu Vodafone, ce este principalul concurent si la nivel global. Orange este de fapt brandul sub care opereaza France Telecom, iar compania franceza pune intotdeauna pe primul plan servicii de calitate oferite la preturi imbatabile, ce sunt destinate fiecarui buzunar.

Brandul Orange este sinonim cu calitatea

Serviciile inovative si calitatea acestora a permis companiei sa aiba o cifra de afaceri de 266,8 milioane euro in trimestrul doi al anului 2017, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului 2016, iar aceasta dezvoltarese bazeaza pe sporirea traficului de date si voce si al numarului de utilizatori ai tehnologiei 4G.

Retentia si fidelizarea clientilor este una dintre directiile prin care Orange Romania a reusit sa se dezvolte, iar acordarea de puncte de loialitate este motorul care a contribuit in mod esential la dezvoltarea vanzarilor.

Programul de loializare prin puncte al Orange este denumit sugestiv Orange Thank You si ne rasplateste pentru activitatile din contul curent Orange cat si din activitatea pe care o avem in mediul virtual (magazinul online al companiei).

Punctele de loialitate se acorda la plata fiecarei facturi cu o valoarea ce depaseste 6.77 euro. Acordarea punctelor nu tine cont de vechimea pe care o avem in retea, aiar acestea se acorda incepand chiar din prima luna facturata.

Valoarea punctelor este in valoare de 15% din totalul facturat (suma fara TVA).

Punctele de loialitate stimuleaza consumul

Punctele de fidelizare au rolul de a mentine clientii aproape de serviciile oferite si de a impulsiona vanzarile, deoarece durata de viata a acestora este limitata si astfel clientii sunt obligati sa le cheltuie pentru a nu le pierde.

Clientii Orange primesc puncte de loialitate pentru fiecare activitate desfasurata in retea:

  • La plata lunara a facturii;
  • Pentru orice comanda efectuata in magazinul virtual Orange;
  • Pentru prima data cand se utilizeaza contul Orange;
  • La fiecare incarcare a unui cont PrePay.

Punctele de loialitate Orange Thank You pot fi transferate catre alte conturi din retea, iar tot ceea ce avem de facut este sa ne autentificam, sa introducem numarul (sau numerele) de telefon catre care dorim sa trimitem punctele si numarul acestora si sa autentificam tranzactia.

Punctele de loialitate Orange nu se acorda pentru abonamentele de televiziune digitala, insa daca avem un abonament de grup valoarea acestora va fi calculata pentru fiecare utilizator in mod individual.

Pentru fiecare numar ce face parte din grup se adauga taxa de SIM si toate optiunile ce sunt incluse in abonament pentru a se calcula cu precizie numarul de puncte alocate pentru grup si individual pentru fiecare numar de telefon.

Punctele nu se vor acorda pentru plata serviciilor furnizate de terti: numere ce au un tarif special, numere de interes public pe plan local, etc.